WELCOME !!!

GET READY TO HEAR WHEN MY HEART SPEAKS!!!!!

Wednesday, May 4, 2011

mencari konklusi diri

semua orang sudah....aku???

masih disini, di takuk lama.tidak berganjak..sampai bila??

diri terasa begitu kerdil di khalayak..seolah-olah dipandang sebelah mata dan dipersendakan .. tanggapan mereka mgkin tdk ada yg perlu dibanggakan dgn insan ini.

selalu terfikir kelayakan yg ada hnya utk simpanan dan tontonan sahaja.ilmu dan kemahiran yg dimiliki mgkin tdk dpt diaplikasi..

oh tuhan..kau takdirkan aku ini menjadi apa???

sesungguhnya aku redha dgn ujian dan dugaanmu

dan aku tdk menyesal dgn apa yg tlh aku lalui selama tempoh ini

kehidupan hampir 24 thn ini seolah2 tdk bermakna..kdg2 terasa kosong.tdk bermakna.

sejujurnya diri ini mengaku memiliki jiwa yg rapuh..tdk tertanggung peritnya..

tuhan, kasihanilah hambamu..akhirilah derita ini..

akhr2 ini nafsu amarah terlalu menguasai diri..
mereka2 yg dekat disampingku, maafkan aku..aku tdk bermaksud sedemikian..


GOD BLESS ME

No comments:

Post a Comment